«« به ملات ، نماینده کشوری ملات خشک بُن ملات »»

معرفی به ملات

گروه به ملات با مدیریت آقای محمد علی امتی با نگاهی نو و اندیشه ای بزرگ در جهت بهینه سازی صنعت ساختمان و گام برداشتن به سمت صنعتی سازی ، یکی از اجزای اصلی و پایه ای صنعت ساختمان یعنی ، ملات ها را در برنامه اهداف خویش قرار داده و مفتخر است به عنوان یکی از اولین تامین کنندگان ملات خشک در کشور ، با همکاری شرکت محترم فناوری مصالح نوین ایرانیان، ملات های خشک آماده را که می توان به عنوان مناسب ترین و با کیفیت ترین محصول ، جایگزین ملات های فعلی و سنتی نمود ، به جامعه ساختمانی کشور عرضه نماید .
گروه ” به ملات ” این اصل را به عنوان رسالت خویش برگزیده تا در بخش ساختمانی کشور، با تامین بهترین ملات های ساختمانی، با محصولاتی متفاوت ، ارزش افزوده بالایی برای مصرف کنندگان خلق نماید .
ملات خشک ، ملات آماده ای است که با دقیقترین میزان طرح اختلاط و افزودنیهای مناسب مطابق با استانداردهای روز دنیا ، در کارخانه و به صورت کاملا سیستماتیک تولید شده و در بسته بندیهای پاکت عرضه می شود .
ملات های عرضه شده ، ملاتی پایه سیمانی است که آماده سازی آن بسیار راحت و فقط با افزودن میزان مشخصی از آب آماده مصرف می گردد و برای کاربرد های مختلف ساختمانی محصولاتی متناسب با آن ارائه می شود.
سرور گرامی ، شما در این سایت با مطالعه و شناخت کیفی ، و مزایای بی نظیر ملات خشک در مقایسه با ملات های فعلی و ملات های سنتی ، پی خواهید برد که ، اهمیت و لزوم جایگزینی ملات خشک با ملات های سنتی اجتناب ناپذیر است و بی تردید به عنوان مشوقی بزرگ و همراهی همیشگی ، در این مسیر ما را یاری خواهید نمود .
بی شک مجموعه ” به ملات ” هدف گذاری بلندی را پیش روی خود قرار داده و امیدواریم که با یاری خداوند و همراهی و همکاری تک تک شما عزیزان و دست اندر کاران صنعت ساختمان روز به روز بر رشد و تکامل خود بیفزاییم و فرهنگ استفاده از ملات خشک را جایگزین ملات های سنتی نمائیم . به امید آن روز که دیر نخواهد بود .
از خداوند منان سعادت ، سربلندی ، موفقیت و بهترین ها را برایتان آرزومندیم .